4. 11. 2024 Vážení zákazníci, od dnešního dne dochází ke zkrácení úložní doby pro vyzvednutí zásilek. Zásilkovna: výdejní místo: 4 + 2 Úložní doba se zkracuje na 4 dny, kdy je...
víceFAQ
Úvod FAQ
- Proč mi do košíku nejde vložit počet kusů, které chci objednat?
Důvodem je to, že není skladem k dispozici dostatečné množství kusů. Nabízím jen zboží, které mám ihned k dispozici (výjimkou mohou být zvláště některé produkty, které vyrábím opakovaně na objednávku), proto se počet objednaných kusů po vložení do košíku změní.
Doporučení: Napište do poznámky k objednávce počet kusů daného zboží a při platbě převodem počkejte se zadáním příkazu k úhradě. Je možné, že budu moci zbývající kusy doplnit. Co nejdříve vám dám vědět, v jakém počtu vám zboží dodám.
- O jakých krocích budu po uskutečnění objednávky informován na e-mail?
- Každému zákazníkovi je po odeslání objednávky zaslán e-mail potvrzující přijetí objednávky.
- Zákazník, který platí převodem, dostane informaci o připsání platby na účet.
- Všichni zákazníci dostanou informaci o deslání objednávky. Součástí této zprávy je podací číslo zásilky, které umožňuje sledovat doručování zásilky na internetu.
- Jak je možné, že mi po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení na e-mail?
Důvodů může být více, nejčastěji za to může chybně vyplněná e-mailová adresa, někdy může dojít ke krátkému výpadku připojení.
- Co mám dělat, když mi po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení na e-mail?
Pokud jste stránky obchodu ještě nezavřeli, zkuste se ve svém prohlížečí vrátit o krok zpět (pomocí šipky v horní liště nebo klávesy Backspace). Existuje malá naděje, že se vám otevře stránka se zbožím v košíku a vy budete moci objednávku poslat znovu. Nevyjde-li tento způsob a vámi vybrané zboží není v košíku, objednejte si prosím znovu. V případě problémů si zboží můžete objednat i prostřednictvím e-mailu.
- Potřebuji zboží zaslat rychle, co mám udělat?
Napište do poznámky k objednávce, že zboží potřebujete zaslat co nejdříve. V rámci možností se vám budu snažit vyhovět a zaslat vám zboží v co nejkratším možném termínu. Pokud jste zvolili platbu převodem, tak samozřejmě neprodleně proveďte příkaz k úhradě. Počítejte prosím s tím, že ne vždy je možné zboží zaslat ihned (v den přijetí objednávky u dobírky či v den přpsání platby na účet), nebylo by to fér ani vůči ostatním zákazníkům. Potřebujete-li zboží doručit do určitěho data, raději se nejprve informujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, zda je reálné dodat zboží ve lhůtě, kterou požadujete.
- Proč mám vyplnit telefonní číslo, nemusím se obávat obtěžování po telefonu?
Telefonní číslo je určitou pojistou pro výjimečné situace. Zákazníky kontaktuji prostřednictvím telefonu jen v nejnutnějších případech (např. až při chystání objednávky zjistím, že zákazník neuvedl úplnou adresu a nemám kam zboží zaslat). Většinou se snažím vše vyřešit prostřednictvím e-mailu, telefon použiji, pokud zákazník nereaguje či pokud vznikl nějaký neodkladný problém.