Kategorie      
Novinky
Změna úložní doby Zásilkovny

4. 11. 2024 Vážení zákazníci, od dnešního dne dochází ke zkrácení úložní doby pro vyzvednutí zásilek.   Zásilkovna: výdejní místo: 4 + 2 Úložní doba se zkracuje na 4 dny, kdy je...

více
Dovolená

Vážení zákazníci, od 24. do 31. 7. bude provoz obchodu omezen. Zboží bude možné objednávat, objednávky budou expedovány postupně od prvního srpna. Děkuji Vám za pochopení, přeji Vám pěkné letní...

více
Krystal korálky doplnění

19. 2. Doplněna většina vyprodaných surových minerálů.https://www.ateliersnezenka.cz/kategorie/mineraly/krystal-koralky/

více

FAQ

Úvod FAQ
  • Proč mi do košíku nejde vložit počet kusů, které chci objednat?
    Důvodem je to, že není skladem k dispozici dostatečné množství kusů. Nabízím jen zboží, které mám ihned k dispozici (výjimkou mohou být zvláště některé produkty, které vyrábím opakovaně na objednávku), proto se počet objednaných kusů po vložení do košíku změní.
    Doporučení: Napište do poznámky k objednávce počet kusů daného zboží a při platbě převodem počkejte se zadáním příkazu k úhradě.  Je možné,  že budu moci zbývající kusy doplnit.  Co nejdříve vám dám vědět, v jakém počtu vám zboží dodám.
  • O jakých krocích budu po uskutečnění objednávky informován na e-mail?

    1. Každému zákazníkovi je po odeslání objednávky zaslán e-mail potvrzující přijetí objednávky.
    2. Zákazník, který platí převodem, dostane informaci o připsání platby na účet.
    3. Všichni zákazníci dostanou informaci o deslání objednávky. Součástí této zprávy je podací číslo zásilky, které umožňuje sledovat doručování zásilky na internetu.

  • Jak je možné, že mi po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení na e-mail?
    Důvodů může být více, nejčastěji za to může chybně vyplněná e-mailová adresa, někdy může dojít ke krátkému výpadku připojení.
  • Co mám dělat, když mi po odeslání objednávky nepřišlo potvrzení na e-mail?
    Pokud jste stránky obchodu ještě nezavřeli, zkuste se ve svém prohlížečí vrátit o krok zpět (pomocí šipky v horní liště nebo klávesy Backspace). Existuje malá naděje, že se vám otevře stránka se zbožím v košíku a vy budete moci objednávku poslat znovu. Nevyjde-li tento způsob a vámi vybrané zboží není v košíku, objednejte si prosím znovu. V případě problémů si zboží můžete objednat i prostřednictvím e-mailu.
  • Potřebuji zboží zaslat rychle, co mám udělat?
    Napište do poznámky k objednávce, že zboží potřebujete zaslat co nejdříve. V rámci možností se vám budu snažit vyhovět a zaslat vám zboží v co nejkratším možném termínu. Pokud jste zvolili platbu převodem, tak samozřejmě neprodleně proveďte příkaz k úhradě. Počítejte prosím s tím, že ne vždy je možné zboží zaslat ihned (v den přijetí objednávky u dobírky či v den přpsání platby na účet), nebylo by to fér ani vůči ostatním zákazníkům. Potřebujete-li zboží doručit do určitěho data, raději se nejprve informujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonu, zda je reálné dodat zboží ve lhůtě, kterou požadujete.
  • Proč mám vyplnit telefonní číslo, nemusím se obávat obtěžování po telefonu?
    Telefonní číslo je určitou pojistou pro výjimečné situace. Zákazníky kontaktuji prostřednictvím telefonu jen v nejnutnějších případech  (např. až při chystání objednávky zjistím, že zákazník neuvedl úplnou adresu a nemám kam zboží zaslat). Většinou se snažím vše vyřešit prostřednictvím e-mailu, telefon použiji, pokud zákazník nereaguje či pokud vznikl nějaký neodkladný problém. 
Copyright 2014 - 2024 © Ateliér Sněženka